Insight Homeopathy

Tel: +31 (0)6 24802689
info@homeopathyamsterdam.nl

CONTACTFORMULIER

Mijn naam is Lioba Steinkamp en ik werk als een klassieke homeopaat in Amsterdam, Nederland.
U heeft me waarschijnlijk gevonden omdat u geïnteresseerd bent in homeopathie als een alternatieve manier van behandeling.

De meeste mensen ervaren de een of andere vorm van ziekte in hun leven.
Soms zijn de symptomen ernstig of chronisch, soms is er slechts een vaag gevoel van 'iets dat niet helemaal klopt' zonder dat er een officiële diagnose als zodanig wordt gesteld.

Homeopathie is een zachte vorm van alternatieve geneeskunde die geen chemische bijwerkingen heeft. In een homeopathisch consult bekijken we de diepere redenen voor u ziekte en waarom uw lichaam de zich voordoende symptomen veroorzaakt. Een homeopathische behandeling kan uw persoonlijke groei vanuit de ziekte naar emotionele, mentale, fysieke en soms zelfs spirituele gezondheid ondersteunen.

Tijdens de consulten zullen we samen de diepere patronen van uw ongemak bekijken, verbanden leggen tussen symptomen en diepere oorzaken. Hierdoor ontstaat een coherent beeld waarop u behandeld zult worden. De behandeling bestaat uit diepgaand overleg en de remedie die u achteraf krijgt.

Homeopathie kan ook andere therapievormen (zowel allopathisch als ook alternatief) goed begeleiden en ondersteunen.

Homeopathie is  holistisch, 100% natuurlijk en wordt door ruim 500 miljoen mensen wereldwijd succesvol ingezet.
Ondanks wat vaak in de mainstream media staat heeft de klassieke homeopathie een goed gedocumenteerde klinische geschiedenis van meer dan 200 jaar en wordt hier tegenwoordig veel klinisch onderzoek gedaan.

Een homeopatische behandeling wordt vergoed door de meeste Nederlandse ziektekostenverzekeringen onder 'alternatieve geneeskunde'.

Het hoogste ideaal van genezing is het snelle, zachte en permanente herstel van de gezondheid; het opheffe van de ziekte in zijn gehele omvang op de kortste, betrouwbaarste en minst nadelige manier, volgens duidelijk realiseerbare principes ‘(Samuel Hahnemann, grondlegger van de homeopathie)